Zapraszamy Państwa do lektury artykułów, w których pojawiają się informacje nt. naszych usług, strategii i planów rozwojowych firmy Speedmail oraz rynku usług pocztowych dla biznesu.

 


23.10.2014 | Speedmail nagrodzony
Tytuł Business Premium jest przyznawany firmom, które mają szczególnie atrakcyjną ofertę produktów lub usług skierowanych do sektora biznesowego. Operator pocztowy Speedmail został laureatem nagrody przyznawanej przez tygodnik gospodarczy Bloomberg Businessweek Polska.

23.10.2014 | Speedmail nagrodzony przez Bloomberg Businessweek Polska za usługi pocztowe dla biznesu
Speedmail dostosowuje swoją ofertę do potrzeb klientów. Najwięksi nadawcy otrzymują rozwiązania dopasowane do ich wymagań, mniejsze firmy korzystają z przygotowanych przez Speedmail narzędzi, np. aplikacji GreenWeb, która ułatwia adresowanie i nadawanie korespondencji. Operator udostępnia ją za darmo wszystkim swoim klientom.

21.10.2014 | Reklama za pomocą tradycyjnej poczty ma się dobrze
Dotychczas klient planujący swoją listową kampanię reklamową mógł wybrać wysyłkę masową lub bardzo precyzyjną, spersonalizowaną wysyłkę adresową. Marek Witczak, członek zarządu Speedmail, operatora świadczącego usługi pocztowe dla biznesu jednak podkreśla, że wada kampanii masowej jest brak precyzji - wiele przesyłek dociera do osób, które nie są zainteresowane ofertą, co generuje wysokie koszty druku i dystrybucji.

08.10.2014 | 81,6% miejscowości...
81,6% miejscowości powyżej 50 tys. mieszkańców znalazło się w zasięgu prywatnego operatora pocztowego Speedmail. Firma dostarcza korespondencję na terenie już ponad 150 miast różnej wielkości w całej Polsce. Zasięg doręczeniowy jest systematycznie poszerzany, głownie o obszary podmiejskie i gminy satelitarne wokół największych aglomeracji.

02.10.2014 | Konkurencja Poczty Polskiej rośnie w średnich miastach
Dotychczasowy rozwój operatora pocztowego Speedmail koncentrował się na rozbudowie zasięgu doręczeniowego w dużych miastach.Nadal pracujemy nad jego rozbudową i do końca 2014 roku planujemy dostarczać korespondencję we wszystkich tej wielkości miastach w Polsce - mówi Janusz Konopka, prezes zarządu Speedmail.