Menadżer ds. Sprzedaży Usług Pocztowych

Biura Handlowe: Warszawa, Poznań, Kraków, Katowice, Gdańsk, Bydgoszcz

 

W związku z intensywnym rozwojem firmy poszukujemy Menadżerów ds. Sprzedaży do naszych Biur Handlowych na terenie Polski. Osoby zatrudnione na tym stanowisku odpowiedzialne będą za rozwój sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i koordynację bieżącej współpracy z kluczowymi klientami w zakresie świadczonych usług pocztowych.

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w sprzedaży usług - mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług pocztowych, kurierskich lub logistycznych,
  • umiejętności negocjowania i prowadzenia rozmów handlowych w obszarze B2B,
  • dużej samodzielności w działaniu,
  • wysokich zdolności interpersonalnych,
  • dyspozycyjności i gotowości do częstych podróży służbowych,
  • prawa jazdy kat. B,
  • wykształcenia wyższego.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w dynamicznym środowisku,
  • atrakcyjny system wynagradzania,
  • współpracę w oparciu o własną działalność gospodarczą,
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon).
     

Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny w języku polskim prosimy przesyłać,  w tytule wpisując MS/Biuro Handlowe (miasto), na adres: w.jozefowicz@speedmail.pl.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm."