Zależy nam, aby proces rekrutacyjny w pełni pokazał, jakim jesteś człowiekiem i pracownikiem. Przygotuj się więc na to, że Twoje kompetencje zostaną sprawdzone kilkoma sposobami.

Proces rekrutacji składa się z kilku etapów:

proces rekrutacji

  • Etap I
    Rozmowa kwalifikacyjna – na pierwszej rozmowie spotkasz się z pracownikiem działu personalnego, na kolejnej – z przełożonym działu, do którego aplikujesz.
     
  • Etap II
    W przypadku stanowisk wymagających przede wszystkim tzw. miękkich kompetencji, realizujemy sesje Assessment Centre.
     
  • Etap III
    Testy kompetencyjne
    – sprawdzają przede wszystkim takie umiejętności jak analityczne myślenie czy znajomość obsługi programów komputerowych.
     
  • Etap IV
    Referencje
    – słuchamy Twoich byłych pracodawców, dobre referencje z poprzednich miejsc pracy są dla nas bardzo ważne.

Cenimy Twój czas. Dokładamy wszelkich starań, aby proces rekrutacji trwał możliwie jak najkrócej. Wiemy też, jak wiele stresu Cię to kosztuje. Wyższy poziom napięcia wpływa na efektywność działania, dlatego wierzymy, że wypadniesz doskonale!