Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi spełniały najwyższe standardy jakości. Jeżeli jednak posiadasz zastrzeżenia bądź uwagi odnośnie naszej obsługi prosimy o zgłoszenie reklamacji.

Twoje skargi i obiekcje są dla nas źródłem cennych informacji. Analizujemy je, wyciągamy wnioski i wprowadzamy usprawnienia, służące spełnieniu Twoich oczekiwań. Postaramy się, aby raz popełniony błąd już się nie powtórzył.

Poniżej prezentujemy formularz, który ułatwi kontakt z nami i przyspieszy procedury związane ze złożoną reklamacją.

Prosimy również o zapoznanie się z ogólnymi warunkami reklamacji dostępnymi w naszym regulaminie.

 

Informujemy że zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101 poz. 926, ze zm.) podanie danych w Formularzu jest niezbędne do prawidłowej obsługi procesu reklamacji. Administratorem danych jest Speedmail Sp. z o.o. z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Belzacka 176/178. Przysługuje Ci prawo do wglądu, aktualizowania i poprawiania swoich danych.

W trosce o Twoje zadowolenie i wygodę namawiamy do dokładnego wypełnienia wszystkich pól formularza, abyśmy mogli zapewnić w pełni rzetelny proces reklamacyjny.

Formularz