Aktualności

Aktualności

Speedmail Konsumenckim Liderem Jakości 2018

W tegorocznym badaniu Konsumencki Lider Jakości 2018 Speedmail znalazł się w gronie laureatów zdobywając Brązowe Godło w kategorii usługi pocztowe.
KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2018 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego,
niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.

Respondenci zakwalifikowani do badania i rekrutowani w dużych miastach Polski (pierwszy segment) pochodzili z następujących miast: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław. W roli ośrodków miejskich wystąpiły: Gdańsk, Szczecin, Katowice.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie Nagrody i wyróżnienia
poprzedni artykuł
powrót
oddzwonimy

Zostaw nam
swój numer.
Oddzwonimy!

Wiadomość z numerem telefonu została wysłana.
Dziękujemy!
Nie udało się wysłać wiadomości. Spróbuj ponownie.
zadzwoń

Zadzwoń do nas! Wyjaśnimy wszystkie wątpliwości.

Zadzwoń
napisz do nas

Napisz do nas! Odpiszemy
bardzo szybko.

Napisz
oddzwonimy

Zapytaj o ofertę.

W przypadku zainteresowania współpracą lub pytań dotyczących oferowanych usług prosimy o wypełnienie formularza.

Zapytaj
zadzwoń

Chcesz prowadzić własny Punkt dystrybucyjny lub pracować z nami?

Sprawdź warunki współpracy i skontaktuj się z nami.

Więcej
napisz do nas

Formularz reklamacji.

Zgłoś problem z przesyłką. Wypełnij formularz, który ułatwi kontakt z nami i przyspieszy procedury związane ze złożoną reklamacją.

Wypełnij
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 4 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 4 =