Wspieramy kampanię 1% na rzecz Fundacji Dr Clown

Kolorowy nosek to charakterystyczny rekwizyt, przy pomocy którego Fundacja Dr Clown od ponad 20 lat prowadzi misję leczenia uśmiechem. Teraz we współpracy z operatorem pocztowym Speedmail, Fundacja „założyła” go wybranym miastom Polski. Wygenerowane przez system pocztowy obrazy przypominające twarz Doktora Clowna mają zachęcać do przekazywania 1 proc. podatku na rzecz Fundacji. Mamy na to czas do 30 kwietnia, kiedy kończy się okres składania deklaracji podatkowych.
Fundacja Dr Clown, która od lat niesie uśmiech przebywającym w szpitalach i ośrodkach opiekuńczych dzieciom, ale także osobom starszym. Jak dowodzi Fundacja, śmiech jest doskonałym lekarstwem, które poprawia nastrój i przyspiesza proces leczenia. Do szpitalnych sal i korytarzy regularnie przynosi go ponad 600 wolontariuszy, którzy przywdziewają kolorowe stroje, by swoją obecnością pomagać pacjentom pokonać samotność, stres czy smutek. Wpłaty pochodzące z 1 procenta od podatku mają im pomóc w kontynuowaniu tej misji.
Wykorzystując możliwości systemu pocztowego, przenieśliśmy logo Fundacji na mapy wybranych polskich miast. Stworzenie jednego takiego obrazu wymagało kilku godzin pracy. Twarz klauna została utworzona poprzez kompilację kilku tysięcy punktów adresowych oraz oznaczeń ich statusu określonym kolorem.
Wykorzystując możliwości systemu pocztowego, przenieśliśmy logo Fundacji na mapy wybranych polskich miast. Stworzenie jednego takiego obrazu wymagało kilku godzin pracy. Twarz klauna została utworzona poprzez kompilację kilku tysięcy punktów adresowych oraz oznaczeń ich statusu określonym kolorem.