Konkurs Polskiego Towarzystwa Logistycznego 2021

Speedmail wyróżniony w konkursie o Nagrodę Polskiego Towarzystwa Logistycznego
Największy niezależny operator pocztowy został uhonorowany w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu, nagradzającego projekty logistyczne realizowane przez polskie przedsiębiorstwa. PTL doceniło spółkę Speedmail za projekt „Wprowadzenie śledzenia online doręczania listów”, dzięki któremu operator daje możliwość monitorowania każdego rodzaju nadanej przesyłki. Wyróżniony projekt został zaprezentowany przez prezesa spółki – Janusza Konopkę podczas gali Polskiego Kongresu Logistycznego eLOGISTICS 2021.
Największy niezależny operator pocztowy został uhonorowany w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu, nagradzającego projekty logistyczne realizowane przez polskie przedsiębiorstwa. PTL doceniło spółkę Speedmail za projekt „Wprowadzenie śledzenia online doręczania listów”, dzięki któremu operator daje możliwość monitorowania każdego rodzaju nadanej przesyłki. Wyróżniony projekt został zaprezentowany przez prezesa spółki – Janusza Konopkę podczas gali Polskiego Kongresu Logistycznego eLOGISTICS 2021.
Do konkursu, który odbył się już po raz czternasty, można było zgłaszać projekty dotyczące wdrażania innowacyjnych technologii lub nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych, a także innych rozwiązań nakierowanych na usprawnienia procesów logistycznych. Projekt musiał zostać zrealizowany w praktyce, a jego wdrożenie zakończone między 2019 a 2020 rokiem. W dwóch etapach konkursu jury oceniało m.in. przebieg prac wdrożeniowych, innowacyjność rozwiązania oraz efekty projektu.
Dzięki monitoringowi GPS on-line operator ma możliwość nadzorowania procesu doręczeń w czasie rzeczywistym oraz narzędzie do tego, by lepiej rozplanowywać trasy i czas pracy listonoszy. Klienci zyskali natomiast lepszy wgląd w to, na jakim etapie doręczenia znajduje się ich przesyłka oraz dostęp do dokładniejszych raportów z wykonania usługi.
Dzięki monitoringowi GPS on-line operator ma możliwość nadzorowania procesu doręczeń w czasie rzeczywistym oraz narzędzie do tego, by lepiej rozplanowywać trasy i czas pracy listonoszy. Klienci zyskali natomiast lepszy wgląd w to, na jakim etapie doręczenia znajduje się ich przesyłka oraz dostęp do dokładniejszych raportów z wykonania usługi.