Konsumencki Lider Jakości 2018

W tegorocznym badaniu Konsumencki Lider Jakości 2018 Speedmail znalazł się w gronie laureatów zdobywając Brązowe Godło w kategorii usługi pocztowe.
"Nagroda ta to dla nas prawdziwe wyróżnienie. Jest nam niezmiernie miło, iż to właśnie respondenci wskazali firmę Speedmail jako laureata programu. Polityka naszej firmy zakłada zadowolenie klienta, ciągłe podnoszenie jakości oferowanych usług, jak również wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Wierzymy, że nasza codzienna praca oraz wysiłek jaki w nią wkładamy, przyczyni się do wzrostu satysfakcji naszych klientów." - Janusz Konopka Prezes Zarządu
"Nagroda ta to dla nas prawdziwe wyróżnienie. Jest nam niezmiernie miło, iż to właśnie respondenci wskazali firmę Speedmail jako laureata programu. Polityka naszej firmy zakłada zadowolenie klienta, ciągłe podnoszenie jakości oferowanych usług, jak również wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Wierzymy, że nasza codzienna praca oraz wysiłek jaki w nią wkładamy, przyczyni się do wzrostu satysfakcji naszych klientów." - Janusz Konopka Prezes Zarządu
Co sprawiło, że marka Speedmail została uznana za Lidera Jakości w uzasadnieniach respondentów:
• Sprawdzają się bardzo dobrze, tanio i na czas.
• Doskonałe rozwiązanie w każdej firmie, konkurencyjna oferta.
• Profesjonalna i miła obsługa, a przesyłki dostarczane są na czas i bez uszkodzeń.
• Nowoczesne, konkurencyjne rozwiązania, są innowacyjni i rzetelni.
KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2018 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego,
niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.
Respondenci zakwalifikowani do badania i rekrutowani w dużych miastach Polski (pierwszy segment) pochodzili z następujących miast: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław. W roli ośrodków miejskich wystąpiły: Gdańsk, Szczecin, Katowice.
• Sprawdzają się bardzo dobrze, tanio i na czas.
• Doskonałe rozwiązanie w każdej firmie, konkurencyjna oferta.
• Profesjonalna i miła obsługa, a przesyłki dostarczane są na czas i bez uszkodzeń.
• Nowoczesne, konkurencyjne rozwiązania, są innowacyjni i rzetelni.
KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2018 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego,
niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.
Respondenci zakwalifikowani do badania i rekrutowani w dużych miastach Polski (pierwszy segment) pochodzili z następujących miast: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław. W roli ośrodków miejskich wystąpiły: Gdańsk, Szczecin, Katowice.