Aktualności

Aktualności

Zmiany w obsłudze

Informujemy, że w związku ze stanem zagrożenia epidemiologicznego z dniem dzisiejszym wprowadzone zostają następujące ograniczenia w zakresie realizacji usług pocztowych:

  • Zawieszone zostaje przyjmowanie przesyłek zagranicznych
  • Skrócony zostaje czas otwarcia punktów dystrybucyjnych – informacja o godzinach otwarcia umieszczona będzie każdorazowo na drukach awizo wraz z kontaktowym numerem telefonu do danej placówki
  • Punkty awizacyjne zlokalizowane w centrach handlowych będą wyłączone z obsługi
Osoby odbierające przesyłki awizowane w naszych placówkach prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości od osób poprzedzających oraz od obsługi.

Jednocześnie informujemy, że mogą pojawić się czasowe opóźnienia w realizacji doręczeń przesyłek w związku ze zmianą organizacji pracy naszych sortowni regionalnych. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby nadane przez Państwa przesyłki dotarły do adresatów najszybciej jak to możliwe. Nasi listonosze zostają systematycznie wyposażani w środki ochrony osobistej i instruowani w zakresie wytycznych rekomendowanych przez GIS.

Do dyspozycji wszystkich klientów pozostają nasze służby handlowe, które od dnia dzisiejszego pracują zdalnie. W przypadku dodatkowych pytań prosimy kontakt z Państwa opiekunem.

Na bieżąco monitorujemy informacje i zalecenia publikowane przez Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministerstwo Zdrowia. W przypadku wprowadzenia dodatkowych ograniczeń wynikających z sytuacji w kraju będziemy Państwa informować w kolejnych komunikatach.
następny artykuł poprzedni artykuł
powrót
oddzwonimy

Zostaw nam
swój numer.
Oddzwonimy!

Wiadomość z numerem telefonu została wysłana.
Dziękujemy!
Nie udało się wysłać wiadomości. Spróbuj ponownie.
zadzwoń

Zadzwoń do nas! Wyjaśnimy wszystkie wątpliwości.

Zadzwoń
napisz do nas

Napisz do nas! Odpiszemy
bardzo szybko.

Napisz
oddzwonimy

Zapytaj o ofertę.

W przypadku zainteresowania współpracą lub pytań dotyczących oferowanych usług prosimy o wypełnienie formularza.

Zapytaj
zadzwoń

Chcesz prowadzić własny Punkt dystrybucyjny lub pracować z nami?

Sprawdź warunki współpracy i skontaktuj się z nami.

Więcej
napisz do nas

Formularz reklamacji.

Zgłoś problem z przesyłką. Wypełnij formularz, który ułatwi kontakt z nami i przyspieszy procedury związane ze złożoną reklamacją.

Wypełnij
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
4 + 7 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
4 + 7 =