Polityka Jakości
Głównym celem Polityki Jakości Speedmail Sp. z o.o. jest zapewnienie, że świadczone przez nas usługi spełniają potrzeby i oczekiwania klientów, a nasze działania służą realizacji tego celu.
Podstawowymi celami naszej działalności są:
- dostarczenie najwyższej jakości usług pocztowych
- zapewnienie dostępu do innowacyjnych narzędzi zarządzania obsługą korespondencji
Cele te realizujemy przez:
- Zatrudnienie personelu o niezbędnej wiedzy teoretycznej, kwalifikacjach i wysokich umiejętnościach praktycznych, dążenie do ciągłego ich doskonalenia
- Terminowe świadczenie usług oparte na stosowaniu nowoczesnych rozwiązań systemowych i technicznych
- Stworzenie takich warunków dla klienta, aby w ramach swojej specjalizacji zaproponować najlepszą ofertę spełniającą jego obecne i przyszłe oczekiwania
- Stałe śledzenie i stosowanie wymagań przepisów, norm i innych regulacji
- Podnoszenie świadomości Pracowników, Dostawców i Partnerów w zakresie wymagań i oczekiwań klientów
Niezmiennymi elementami naszej działalności, wyznaczającymi kierunki rozwoju są:
- Najwyższa jakość oferowanych usług
- Skuteczność i terminowość doręczeń
- Innowacyjność świadczonych usług
- Zrozumienie i spełnienie potrzeb obecnych i przyszłych Klientów
Zobowiązujemy się do:
Aktualizowania szczegółowych celów dotyczących jakości na wszystkich poziomach zarządzania i dla wszystkich funkcji.
Nieustannego doskonalenia skuteczności funkcjonowania w firmie systemu zarządzania jakością i procesów.
Uświadomienia pracownikom znaczenia spełniania wymagań klientów i wymagań przepisów oraz tworzenia warunków zaangażowania całego personelu w osiąganie celów.